büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.


''Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.'' -Mustafa Kemal Atatürk

27 Kasım 2014 Perşembe

Bobiler & İnci Caps

Hacı orada o capslerle monteleri yapan kişi benim.

Blogdaki ciddiyetimden dolayı böyle işlerle uğraşmayacağımı sanıp onu sahte hesaplar zannedenler olmuş. Henüz sahte hesabım olacak kadar ünlü de değilim yani raad olun.

Sadece bu konuya açıklık getirmek istedim.

İnci Caps hesabım, budur.

Bobiler hesabım ise, aha da budur.

Doymayan için facebookta da sayfam var. Mesaj atıp aklında kalanları sorabilirsin, öylesine sohbet amaçlı da mesaj atabilirsin. (00:00 dan sonra cevap vermiyorum. (Kerhane mi sandın?)) Kendisi de şu an şuralarda takılmakta.

Gene de doymuyorsan çüş. Gel bir de beni s...

Neyse.

''Sev'' olacaktı orası, fesatlığına başlattırma. Sevilmeyi sevmediğimden yani hehe.

Karışıklık olmasın deyine köşeye bir yere sıkıştırıvericem bu yazıyı da.

Blog aynen devam edecek. (Durmak yok yola devam.) Bazı montajlar yüzünden davalık olma ihtimalim de varmış. (Dik dur eğilme.) Her şeye rağmen doğruyu söylemeye devam edeceğim. (Sağlam irade.) Çok süper bir yazı geliyor 2 gün içinde. (Hayaldi gerçek oldu.) Tabi sadece o yazıyla kalmayacağım, sürekli yeni yazılar yazıcam. (Hedef 2023.) Bu kadar az yazı paylaşıyorum diye kızıyorsunuz önceden yazdıklarım yetmiyor mu ki? (Yetmez ama evet.) Bok atanlar karşısında asla eğilmeyeceğim. (Sen Domalan'sın büyük düşün.)

Heheh.

Daha da diyecek sözüm yok.

Hadi Allah'a emanet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder