büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.


''Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.'' -Mustafa Kemal Atatürk

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Türkiye' de İlluminati ve Masonluk

Selam hocam.

Yazıları artık sık sık yazmaya başladım. Ara falan vermeden yazayım sonra isteyen hepsini sırayla okur.

Şimdi gene arkana yaslan. Çay varsa şekerini kat karıştır soluksuz okuyacağın bir yazı daha seni bekliyor. Hadi bakalım.

Başlıyoruz.

Hocam öncelikle şunu belirteyim, Türkiye' deki masonlar öyle İngiltere' deki Amerika' daki masonlar gibi değil. Mason locaları genel olarak ikiye ayrılır. Mavi localar ve Kırmızı localar.

Kırmızı localar, yabancı ülkelerdeki masonlardır. Yani daha yüksek dereceli masonlar.

Mavi localar ise Türkiye' deki gibi ülkelerde bulunur. Türkiye' de de yüksek dereceli masonlar vardır ama bu İngiltere veya Amerika' da ki kadar fazla değildir. Bu yüzden Türkiye' de bulunan localara mavi localar denebilir. Bu konuyla ilgili İlhami Soysal' ın ''Dünyada ve Türkiye'de Masonlar ve Masonluk'' kitabını okuyun diyorum ve bazı örnekler vererek devam ediyorum.


Buyrun efendim. İzmir' de bir mason locası.

Yabancı ülkelerde olduğu gibi Türkiye' de de yüksek mertebelerde masonlara rastlayabilirsiniz. Profesörler, dekanlar, rektörler gibi yüksek makam sahibi insanlar mason olabilirler. Zaten masonluğa senin benim gibi fakir, tanınmamış insanlar giremez. Ya çok paran olması lazım ya da çok ünün.


Aha hocam. Yüksek mertebe de de masonlara rastlayabilirsiniz dedim demin. Bak Süleyman Demirel masonmuş. Bu da masonluk belgesi. Kaynağı az önce verdiğim kitap ismi.

O kitap 1980 küsür de basılmış. Orada Alparslan Türkeş inde mason olmak istediğini fakat olamadığını anlatıyor.

Fazla uzatmayacağım. Asıl beklediğiniz örneklere geçelim şimdi. 


Buyrun efendim Atiye. Alnının ortasına kalemle göz çizmişler. Canlarım.


Aynı klipten başka bir görüntü.


Tarkan kanka bu. Sorsan korsan gözlüğü taktım der ama yemezler canısı.


Bu fotoğrafı görmemiş olsaydım yerdim belki ama her şey burda apaçık.

Ayrıca Tarkan bildiğiniz gibi uyuşturucudan bir kaç yıl evvel tutuklanmıştı. Şöyle bir olay çıkıyor o zaman. Tarkan uyuşturucudan yakalanmadan önce bu tür simgelere yer vermiyordu. Uyuşturucudan yakalandı içeri girdi çıktı sonra yaptığı ilk albümde tek göz simgeleri falan kullandı. Sizce bu uyuşturucu işinde birilerinin parmağı var mı, yok mu? Ben bilemem. Yorum kendinizin. 


Sertap ablamız. Zaten bu eurovission u nasıl kazandı dersiniz? Bekleyin az sonra göstericem.




Sertap Erener' in asıl yapmak istediği bu. Ama becerememiş ehehe. 

Sertap Erener 2003 Eurovission birincisi olmuştur. Ülke adına büyük bir gururdur. Ama bakın şimdi.


Sertap Erener' in 2003 Eurovission birincisi olduğunda yaptığı koreografiye bakın. Dans ediyolar ve en son bu şekli alıp dansı ve şarkıyı bitiriyorlar.

Peki bu şekilde ne mi var?


İşte bu var hocam. İlluminati ve Masonların en baba simgesi. Şimdi anladınız mı Sertap Erener' in nasıl kazandığını. 

Kendi kendinize bana ''Yürü git lan ordan. Bileğinin hakkıyla söke söke kazandı'' diyebilirsiniz.

Söke söke kazanmadı kardeşim. 2 puan farkla kazandı. Al sana ilk 3 ün sıralaması;

1- Sertap Erener  -  Everyway That I Can        Puan: 167
2- Urban Trad   -    Sanomi                             Puan: 165
3- t.A.T.u        -      Ne ver', ne boysia             Puan: 164

Başka hiç bir eurovission yarışmasının sonuçları bu kadar yakın farkla bitmemiş. Ne diyelim. Tesadüf işte(!) Şu üçüncü olan sanatçının ismini not aldım. İlerde çocuğuma onu takarım. 


Beyaz Show' a katılmış adını bilmediğim, çok da lüzum olmayan bir bayan. Tek göz yapmış canım. 


Bu da İncir Reçeli' nden. Işığın vurduğu pencerenin sol çarprazındaki pencerenin en alttaki pembe renki yapışkanlı kağıdın üzerinde tek göz var. Yok ebenin nikah şekeri. Neyse geç bunu geç. 

Hocam bu tek göz demişken bu simge o kadar sık kullanılıyor ki bizim tuvaletin fayansında bile var amk. Her gördüğün tek göze illuminati demek yanlış. Bazıları özentilik olsun diye de yapıyor yani.


Buyur mesela. Film kapakları tek göz olan filmler. 

Şimdi biraz inci sözlük ile ilgili bir şeyler yazayım. Bu inci sözlüğün bu kadar popüler olmasının altında ne yattığını kimse bilmiyor. Yani illa ki bilen vardır ama biz bilmiyoruz.


Mesela yıllar önce inci sözlükte bir kaç belirli yere tıklayınca önüne bu yazı geliyordu. Resimde ne yazdığını büyüklüğüne küçüklüğüne göre sıralayınca bulabilirsiniz. Ben bulamadım. Çünkü uğraşmadım.


Buyrun inci sözlük yönetiminin kendi aralarındaki konuşmaları. 


Gene kendi aralarında başka bir konuşmaları. 


İnci sözlük? Girince bu çıkıyordu bir zamanlar. Yukarda bilmemne bilmemne duvar işçileriyiz yazıyor. Duvar işçileri mason demek hocam. Yani Mason un kelime anlamı ''duvar işçisi'' dir. 

Az önce inci sözlüğün bu kadar popüler olmasının altında ne yattığını kimse bilmiyor dedim. Bence gayet açık ve net. Fazla yoruma gerek de yok. 


Hande bu ne lan? Bir git işine yav. Özenti. 


Gelelim Survivor Acun' a. Bu herif yıllar önce sadece bir muhabirken nasıl oldu da kanal satın alacak kadar para kazanmaya başladı amk. Hatta bu aslana falan da küfretmişti hatırlıyorum. 


Bak sen... YetenekSiz Acun. Bu adam tek göz simgesi şeklinde bir heykel yaptı ve adım gibi hatırlıyorum o haftayı 85 küsür puanla birinci sırada bitirdi. Tesadüfe bak amk.


Bu adam birinci mi oldu sonuncu olup sahneden ağlayarak siktir olup gitti mi hiç bir fikrim yok ama yazdığı 3 kelime ban bazı bir şeyleri hatırlattı. 


Aydın Doğan Vakfı nın verdiği bir ödül. Fazla söze lüzum?


Yalan dünya. Arkadaki abla nabıyo lan. 


Gene Yalan Dünya. Bu herifte ''Seğğnii seviyooğrruumm. Laağneet olsuuuaan'' diye çemkiren zırtapoz. 


Pis yedili. Arkada tek göz simgeleri var. Ama dediğim gibi unutmayın bizim tuvaletin fayansında bile tek göz var. Acaba apartmanı yaptıran adam mason locasının büyük üstadı mı? Ehehe. 

Böyle örnekleri çoğaltabilirim ama işinize yaramaz. Teorik bahsetsem sıkılırsınız. Örneklerle açıklasam sıkılırsınız. Ortaya karışık yapıyorum, belki sıkılmazsınız. 

Hocam Gökçe' nin ''Tuttu fırlattı kalbimi'' adlı sikimsonik parçasının tersini bazılarınız dinlememiş olabilir. 


Dinlemek isteyenler buyursun dinlesin. 

Kendi kendime düşünüyorum acaba neden böyle şeyler yapıyorlar. Acayip sıkıntıya giriyorum. Sonra düşünmekten vazgeçiyorum, sıkıntı kalmıyo. 


Cem Yılmaz' ın şapkasında ki sembol Siyon Tarikatının sembolüne oldukça benziyor. 

Siyon tarikatı demişken öyle illuminati falan boş şeyler. Asıl önemli olan siyonlar, masonlar gibi daha gizli daha tehlikeli tarikatlardır. En basit örneğini az önce verdim. Yalan Dünya' da ki abla bile ben illuminaticiyim dercesine el hareketi yapabiliyor. Ama biri çıkıp ben siyon tarikatı üyesiyim diyemez. Masonlar siyonlara, siyonlarda taa paganlara dayanmaktadır. 1000-2000 sene öncesinden bahsediyorum. Öyle kolay değil. 

Siyon tarikatlarında 4 büyük üstad vardır. Bir büyük üstad ve 3 senechaux. Bu tek olan büyük üstadlık görevini tarih boyunca çok tanıdık isimlerde yapmıştır. Sır Isaac Newton, Botticelli, Victor Hugo ve Leonardo Da vinci gibi isimlerde tarih sayfasında önemli rol oynamışlardır. 

Şu an konumuz bu olmadığından çok çok kısa bir şekilde özetledim. Siyon tarikatı büyük üstadlarını Dan Brown' ın ''Da Vıncı Şifresi'' adlı kitabının 358-359. sayfalarında bulabilirsiniz. 

Bu yazıyı da kısa tutuyorum. İlluminatiyi toplu bir şekilde anlatmak yerine böyle başlıklar altında bölerek anlatıyorum. Sıkıcı olmasın diye. 

Kaç gün oldu hala daha bir çaya çağırmadınız. Alacağınız olsun. ''Türkiye' de İlluminati ve Masonluk'' adlı yazı burada biter. Hadi eyvallah.

Pedere selam. 

12 yorum:

  1. yani şu saatte okudum sonuna kadar helal olsun yani bu saatte bu konuya nasıl geldın benı nerden buldun falan fılan sorma bende bılmıorum walla hade kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  2. HEPSINI OLDURECEKSIN. ama hepsini !

    YanıtlaSil
  3. En basitinden Isaac Newton a takılan lakaba bile bakmak yeterlidir bunun için.

    YanıtlaSil
  4. Titan projesinden farkı yok. En tepedekiler kazanır anca(en zengin ailerler var ya). Tüm aracılar olanlar da tıpkı ezilen halk gibi kandırılırlar sonradan. Dünya nüfusunun %99 unu öldüreceklermiş zaten.

    YanıtlaSil
  5. olm kafayı yemişsiniz lan siz. vakit geçmez böyle uğraş bulun kendinize.

    YanıtlaSil
  6. BU SİTEYİ YAPAN GERİZEKALIYI ASMALI BENCE

    YanıtlaSil
  7. kafayi yemissiniz, sırf populerlik kazanalım , videoyu cesitli web ortamlarinda yayarak hit alalım diye gotunuzden element uydurmussunuz.. =) ulan sevgili dawar: diyelim ki cok gizli illuminati diye bir orgut var ve bu orgut turkiye de de faaliyet gosteriyor, kendini insanlara alttan alttan sembolik bir sekilde gostermek icin gokce gibi sikimsonik bir kariyi mi kullanir? oyle bir organizasyonun turkiyedeki cahil cühela surusu sanatcilarla ne isi olur, onlar uzerinden kitlelere nasil bir mesaj verebilir, ne sekilde zihin kontrolu saglayabilir? aptal olmayin sevgili cahiller, bu gibi gizli dunya orgutleri - organizasyonlarinin bizim gibi 3. 4. dunya ulkelerindeki sanatcilarla halkla vs isleri olmaz, yuksek olcekli sermaye sahibi is adamlari ve politikacilar - devlet başkanları bunlarin adamlarinin adamlarina zaten biat etmislerdir, kafadan kelleden ust tabakadaki - kitleleri yonlendiren ekonomik-politik otorite sahiplerini ele gecirirler sonrasi corap sokugu gibi gelir zaten , aptal olmayin azicik zeka kullanip vizyon sahibi olmaya calisin, sizden bi bok olmaz biliyorum ama hala umudum var sizin icin ...biliyorum ki sizin bu halde, bu denli aptal budala uretkenlikten yoksun mankafalı bir nesil olmaniz sizin hatanız degil, sizin boyle olmanizi isteyen, hayat boyu egitiminizi boyle olmaniz icin programlayan kitapsız hainlerin sucu..

    YanıtlaSil
  8. İlluminati olmak isteyen ler www.illuminatiofficial.org sitesine girsin ben üyesiyim bilgi istiyorsan orada

    YanıtlaSil
  9. Veya gogleye Ercan hepşen yazın

    YanıtlaSil
  10. Veya isterekramdan bana ulasın Ercan hepşen

    YanıtlaSil
  11. Yazılanların çoğu 10 yasında cocuktan cıkmıs gibi komik, buna inananlar da var...

    YanıtlaSil