büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.


''Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.'' -Mustafa Kemal Atatürk

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Illuminati Oyun Kartları

Tekrardan selam hocam.

Bir çay demleyin, sırtınıza yaslanın ve gene bana odaklanın.

Başlıyoruz.

Illuminati oyunu 1994 senesinde piyasaya sürülmüş bir oyundur. Oyunun nasıl bir oyun olduğu yönünde bir fikrim yok ancak oyunun içerisinde bulunan kartlar hakkında yeterince bilgim var.

Oyunun içinde bulunan kartların bazıları gelecekte olan olayları gösteriyor. Bunu çoğu kişi biliyordur zaten. Ben bu 195 kartı tek tek açıklayacak değilim. Fakat ilginç olanlarını gösterip kenara çekilirim. Siz kendiniz kendi fikrinizi oluşturursunuz.

Şimdi paylaşacaklarımı bazı insanlar biliyor olabilir. Sessiz olun bakayım. Arkadaşlarınızın öğrenme hakkını engellemeyin!

En ilginç olanından başlamak gerekirse şöyle göstereyim.


Evet arkadaşım. İkiz kuleler saldırısı. Oyunun piyasaya sürülmesinden tam 7 sene sonra saldırı oldu. Daha önceki yazımda bu saldırının bir planlama olduğunu dile getirmiştim.

Şöyle bir şey de var. İkiz kuleler saldırısını düzenlediği öne sürülen Usame Bin Ladin' in bir ABD ajanı olduğu ve saldırıyı düzenlemek için eğitildiği söyleniyor. Olabilir. Çünkü ABD nin ikiz kuleler yalanı tamamen Irak' ı ele geçirmek, Afganistan' ı ele geçirmek için bir neden araması olmasıdır. İkiz kuleler saldırısının yalan olduğunu burada anlatamam. Konumuz o değil. 

Eğer nasıl kandırdığını istiyorsanız sikko dan şu yazıyı ve bu yazının ikinci kısmını okumanız yeterlidir. 


İkiz kuleler konusunu kapatıp diğer karta geçeyim.


Pentagon saldırısı. Bu da 7 sene sonra oldu hocam. 

Pentagon saldırısı da tamamen uydurmadır. Yeri gelmişken belirteyim dedim. Bildiğiniz gibi Pentagon Abd' nin Savunma Bakanlığı ve Genelkurmay Başkanlığı' nın genel adıdır. Yani ABD' nin her gizli işi burada gerçekleşir. Pentagon saldırısına dair dağıtılan görüntüler de külliyen yalandır. Üzerinden 12 sene geçmiş. Ölmüş dedem bile biliyor saldırıların gerçek olmadığını. 


Şu resmi gösterip bu kartı da uzatmadan bitiriyorum. Pentagon' a çarptı denilen uçağın boyutu ve Pentagon' da oluşan hasar. Yorum sizin.

Şimdi anladınız mı neden her kartı açıklamak istemediğimi. Epey uzun olur hocam, sıkılırsınız. Ben ilginç olanları ve hakkında yorum yapabildiklerimi size göstereyim yeter. 


Buyur burdan yak. Bir önce ki yazı da bahsettiklerime neden herkesin ''Bunlar hep İlluminatinin oyunları olooom'' dediklerini anladınız mı. Yalnız bardaktaki mesajı zor farkettim. Aferin lan size. Ehehe.


Wall Street olayları. Bildiğin şu an olan olaylar gibi Amerika' da da olaylar oldu. Gezi parkı eylemi ve Wall Street olayları oldukça benzerdir. Amerika' dakilerin sloganı  OccupyWallStreet. Bizimkilerin sloganı OccupyGezi. Occupy 'İşgal et' demek. 

Bu olaylar hakkında da buyrun şunu okuyun. 


Şimdi kronun biri çıkıp diyecek ki neden hep mıchael sikkofield dan örnekler veriyorsun. Şöyle izah edeyim. Mesela sen şarkıcı olmak istesen Tarkan' ı örnek almaz mısın? Gidip Ajdar' ı örnek alacak değilsindir yani. (En ünlüsü Tarkan diye onu örnek verdim yoksa bir boka yaramaz) O işin en ünlüsü kimse onu örnek alır onu takip edersin. Blog işinin bana göre en ünlüsü ve iyisi sikko. Ondandır benim sürekli ondan aktarmalar yapmam. Gene biri çıkıp ''Türkiye'nin en iyi bloggerı PuCCaaa!!'' demesin valla çenesine kürekle vururum. Ben en çok okunan bloggerı takip ediyorum demedim farkındaysan, en iyisi dedim. 


Tarkan' dan bahsetmişken. Al sana Tarkan amk.


Neyse. 


Ünlü Wikileaks belgelerini yayınlayan ve dünyaya kafa tutan adam. Adı Julian Assange.
Bu olay daha yaşanmadı. Yaşanır mı yaşanmaz mı merak konusu.


Julian Assange.


Aha kanka. Burdan da bak. 


Bu kartta anlatılmak istenen şey ırkçılık. Son yıllarda artan ırkçılığa dikkatinizi çekerim.


Adı Diana Spencer. Nam-ı diğer Prenses Diana. Ölüm yılı 1997. Kartlar kaç yılında çıktı hocam? 1994. hımm tamam. 
İlginç olan ise Prenses Diana' nın trafik kazasıyla ölmesi. 

Bu arada kartların 1994 de çıktığından emin değilim. Ya 1994 ya da 1995. İkisinden biri. 


Bu kartta bir televizyon var ve insanları etkiliyor. Bilinçaltıyla veya başka bir yoldan.
Şimdi.
Bu kartın üstünde yazan başlığı bir okuyun. 'Emtivi' diye okunuyor olabilir mi? Bence olur.


Buyur hocam sana MTV. Yani az önce bahsettiğim ''emtivi''
Yalnız bir şey dikkatimi çekti. O tam köşede bir şey yazıyor? ''Masonic Temple'' yazıyor di mi. He ondan bahsediyorum işte. Masonic Temple ne demek biliyor musun? Masonik Tapınak demek. Eğer bilmiyorsan şaşırmışsındır. Peki bu bizim İlluminati abinin aslında bir mason kuruluşu olduğunu bilmiyor musun?

Her şey ne kadar da bağlantılı di mi lan.


Bir MTV reklamı. ''Allahım sen bana sabır ver ya'' diyorsun ya içinden. Haklısın kardeşim. 

Üçgen ve tepede bir göz var. MTV reklamında hemde? Abboooov. Bunlar hep illuminati işte.


Bu da MTV nin yayınladığı bir çizgi film. Hemde Nickelodeon?

Ben çocukken çok severdim lan. Çocukluğumla oynadınız ibişler.

Ayrıca Nickelodeon un yayınladığı çizgi filmlerde ki masonik sembolleri buraya yazacak olsam yer kalmaz. Gogıl amcaya yaz hepsi çıkıyor zaten.

Şimdi başka bir karta geçiyoruz ama önce biraz bilgi vereceğim kartla ilgili en son bombayı patlatırım.


Bill Clinton: ABD' nin 42. Devlet Başkanı. 8 sene başkanlık yaptı. (1993-2001) 

Hillary Clinton: ABD' nin 67. Dışişleri Bakanı. 2008 ABD başkanlık seçimlerine adaylığını koydu ama Obama' ya kaybetti. 

Neyse hocam bunlar teorik ve herkesin ulaşabileceği bilgiler. 

Şimdi. 


Buyrun size Bill Clinton. Yaptığı işaret Satanizm işareti. Bir el hareketinden tonlarca şey çıkarılabilir. Fazla takmayın. 


Bu da İlluminati oyun kartlarında ki Bill Clinton. 

Az sabredin parçaları birleştiricem hocam. 


Bu da Hillary Clinton. Aynı el hareketi? Ama takmayın. Dediğim gibi bir çok anlama gelebiliyor.


İlluminati oyun kartlarında ki Hillary Clinton.

Yalnız illuminati abimiz bunlara inceden bir mesaj vermiş. Malum bu ikisi evli. Bizde ikisini ayırmayıp yan yana getiriyoruz.


Fakat o da ne? Hillary bizim Bill' e tasma mı takmış? Ne kadar ayıp. Cık cık cık. Hiç yakıştıramadım vallahi. 


Bu kartta bir tsunami var hocam. Bu resme iyi bak.


Sağdaki resim de 2004 yılında Hint Okyanusu' nda gerçekleşen ve Endonezya' ya büyük maddi hasar veren tsunami. Karttaki resimle sağdaki resim arasında dağlar kadar fark var. Hiç benzemiyor di mi? 
Aynısı ulan aynısı. 



Hocam en soldaki karta iyi bakın. Bir saat kulesi var ve yıkılıyor. En sağdaki resme iyi bakın. O saat kulesi Japonya' da. 
2 sene önce 11 Mart tarihinde olan Japonya depremini hatırladın mı arkadaşım? Hatırlamadıysan bi zahmet hatırlayıver. En soldaki karta geri dön hocam. Saat kaçı gösteriyor? 11 ve 3 sayısını. Allah allah tesadüfe bak.
Japonya depremi hangi yıl oldu? 11 Mart 2011. Yani başka bir dille 11.03.2011. 3. ayın 11 i mi? 
11 ve 3? gördün mü la tesadüfü. Vay amk şu işe bak. Ehehe.

Ortada ki karta gelecek olursak. Bundan 2 yıl önce Japonya da olan deprem ve tsunamiden ötürü bir nükleer sızıntı olmuştu. Onu da mı hatırlamadın? Vay senin ben. Dur gene hatırlatıyorum. 

İşte 11 Mart 2011 tarihinde olan depremden ötürü nükleer sızıntı oluşmuştu ve Dünya ayağa kalkmıştı hepimiz yok olucaz diye. Şimdi bu iki kart arasında ki bağı da kurdun mu hocam? Kurduysan diğer bir karta geçiyorum.



3. Dünya Savaşı. Bu daha gerçekleşmedi hocam.

Ben gelecekte olacak olaylarla ilgili kart çıkarıyo olsam bende 3. Dünya Savaşı diye kart çıkartırdım. Olma olasılığı en yüksek kart olurdu amk. 


Meteor saldırısı. Bu da olmadı daha. Merakla bekliyoruz efenim.


ABD' nin ünlü Empire State adlı gökdeleni. Karta göre bir uzaylı saldırısı olacakmış. Ehehe.

Kesin bunu da 11 Eylül saldırıları gibi animasyon olarak halka sunarlar ama bu sefer herkesi uyutamazsınız hocam. 


Barack Obama? Benzetmişim pardon.s.s


Bob Marley? qusuruma baqmayn bunuda bnzetmşm.s.s


Censored: Sansür.

İnsanları sansürleyin gibi bir şey. Yani insanları susturun adlı oyun kartı. ehehe. 


Buyrun hocam bu da size sunacağım son kart. Medyayı nasıl kontrol altına aldıklarını gösteriyor hocam.

Dediğim gibi size oyun kartlarının hepsini anlatamam. Neden diye sormayın. 1, Hepsinin anlamını bilmiyorum. 2, Hepsi elimde yok. 3, Çoğu zaten yaşanmamış olaylar ve ilginizi çekecek cinsten değil.

Yazıyı kısa, öz ve şaşırtıcı yapmaya özen gösterdim. Umarım şaşırmış ve biraz da bilgi sahibi olmuşsunuzdur. 

Okuduysanız eğer hepinize teşekkür ederim. Okumayıp sadece resimlere bakanlara pek lafım yok.

Arada çay yapıp beni de çağırın diyorum, yapmıyorsunuz. Canınız sağolsun. Hadi eyvallah.

Pedere selam. 

11 yorum:

  1. Başarılı bir derleme olmuş. Takıntı yapıp, komplo teorisyenliğine kendini kaptırırsan paranoyak olma riskin %1000 lerde maalesef bu tür konularda. Keyifle okudum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. http://a395.idata.over-blog.com/385x280/4/10/40/30/barack-obama-thank-you-satan-annunakia.jpg

    shit just got serious..

    YanıtlaSil
  3. Hocam bu konuda çok iyisiniz, dğer bloglarda okuduğumda sıkılmıştım ama sizde tam aksine eğlendim bi ara gelin de çay içek yav :)

    YanıtlaSil
  4. nereden alabiliriz bu kartları ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretim yok, ikinci elleri piyasada mevcut fakat çok pahalı. Gittigidiyor gibi sitelerde vardı artık orada da yok. Yani şu anlık alma şansımız pek yok hocam.

      Sil
  5. Toplam 415 Kart Var Ve Bende Bu Kartların 385 e yakını mevcut bu kartlar koleksiyonculardan satılmakta kartın tanesi 250$ 300$ arası değişiyor.

    YanıtlaSil
  6. Sonuncu kart belli miymiş?

    YanıtlaSil
  7. Offshore diye bir kart da vardı. Kartta çamaşır makinesi içinde paralar vardı.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık bide gelecekte olabilecekleri yazsaydiniz ne iyi olurdu

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık bide gelecekte olabilecekleri yazsaydiniz ne iyi olurdu

    YanıtlaSil