büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.


''Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.'' -Mustafa Kemal Atatürk

13 Temmuz 2013 Cumartesi

I, Pet Goat II

Selam hocam.

Eğer ben bu yazıyı bugün yazmazsam başka hiç bir gün yazamayacağım galiba. Geceleri uykuma giriyor valla.

I, Pet Goat II hakkında bir çok yerde bir şeyler görmüş olabilirsiniz. Ben tamamen size resimlerle beraber videoyu açıklayacağım. Arkanıza yaslanın ve gevşeyin. Bana odaklanın. Ve özellikle yazının son kısmı oldukça şaşırtıcı. Az küçük bir şey bilmek istiyorsan buyur hepsini oku.

Başlıyoruz.

Öncelikle isterseniz videoyu izleyin hocam.

tıkla, izle.

Buyrun hd yapıp izleyin sonra gelin buraya ben bazı şifreli yerleri göstereyim size.

Şunu belirteyim. Bu animasyonda yüzlerce belki binlerce şifre var. Ben hepsini gösterecek kadar bilmiyorum. Sadece önemli bir kaç yeri göstereyim. Yani videonun tamamını.


Animasyon böyle başlıyor. Bir keçi ve alnında bir banknot var. 


Keçi hipnotize edilmiş. Ve dikenli tel örgülerle kontrol altında. Bu telleri unutmayın ilerde işimize yarayacak.
Ayrıca alnındaki banknotta 666 yazısı var. 

Burada banknotun altında 666 yazısının olması Dünya' da kullanılan tüm banknotlarda gizli 666 yazısının olduğuna bir gönderme olabilir. 


Burada bir kukla ustası var ve birini yönetiyor. Ayrıca parmağında da Ş harfi var. Ama bu daha çok $ gibi geldi bana. 


Kukla ABD' nin 43. Başkanı olan George Bush' u yönetiyor. 


Bush burada bir dans figürü sergiiyor. Ayrıca yerler damalı. Tahtada bir çok işaret var onlara da sıra gelecek. Azcık sabır. 

Hocam şimdi alttaki videoya bir göz atın. 


Gördünüz mü? Bizim videonun neredeyse aynısı. 


Gelelim tahtada ki sembollere. Sol üstte bir baykuş işareti var. İşte o tanrı Molech' i temsil ediyor. Uğruna çocukların kurban edildiği tanrı. Tahtanın üst bölümünde bir penis var ve ejakülasyon halinde. Ee burası ilk okul değil miydi amk?

Sonra bir köpekbalığı var. Az sonra göreceksiniz Bush' un kafasının tam arkasında bir yanan ev var. Aslında burada hep üzerinde durduğum sübliminal mesajlara bir gönderme olabilir. Yani tahtada çizilen adam asmaca gibi şeyler hep o ilkokullu çocukların bilinçaltı. 


Yanan evi gördünüz. Şimdi evi siktir edin size başka bir şey göstereyim. Adam asmaca da ne yazıyor hocam? 

e v o L _ T _ _ N yazıyor. Burada gözükmese de az sonra göreceksiniz. Tahtada yazan şey aslında ''Evolution'' yani Evrim. Ve Bush eliyle bir tabloyu gösteriyor. Evrim çizelgesini. Ve insan evrimini tamamladıktan sonra en sonda gördüğünüz ''Aydınlanmış İnsan'' oluyor. Yani biz şu an soldan 6. olan insanız. Ve aydınlanacağımıza dair bir mesaj verilmek isteniyor. 

Videonun burdan sonrasında Bush kekelemeye başlıyor. Oraları geçip 5-10 saniye sonrasını gösteriyorum. 


Öğretmeni 1-2 saniye kadar görüyoruz. Ve arkasında aşağı doğru sıralanmış İ, M, Q, U harfleri var. Aslında bu bir anagram. Harflerin yerlerini değiştirince QUIM oluyor. Yani kadın üreme organı. 


Evolution yazısı bariz bir şekilde gözüküyor artık. Ayrıca orada F=-F var. Bu Newton yasalarından biri. Yani Etki=Tepki. Ve bir beyin var üzerine yıldırım düşmüş ve ikiye ayrılmış. Yanındaysa bir ejderha var. 


Bush bir anda Obama' ya dönüşüyor. 


Obama normal de ağır başlı bir başkan. Ama sürekli videoda gülüyor. Utanmasa swh swh diye gülecek amk. ehehe. 


Ama bakın neden gülüyor. Çünkü ona gülmesi söyleniyor. bkz: ''Lol'' 


Burada bir kız görüyorsunuz ve kız sarı bir çemberin ortasında oturuyor. Arkasında da havariler var. Havariler Da Vinci' nin ''Son Akşam Yemeği'' adlı tablosunda 11 tane. 11 havari 1 İsa ve 1 Magdalalı Meryem resmedilmiştir o tabloda. Fakat burada 12 tane var. 

Sonrasında kız elmayı düşürüyor. Bu elmaysa bildiğinin Adem' in elması. 


Elma kızın elinden yuvarlanıp Obama' nın ayağına geliyor ve ikiye ayrılıyor. Obama' nın ayağının altındaysa bir madeni para var. Elma daha sonradan birleşip bir çiçek oluşturuyor. Bu çiçeğin adı Lotus Çiçeği. 


Bunu gören Obama terlemeye başlıyor. Peçete verin şuna. 


Daha sonra Amerika bayrağı kopup rüzgarla beraber uçup gidiyor. Şimdi ikiz kuleler saldırısına asıl göndermenin olduğu yere geldik. Arkada ikiz kulelere benzer yapılar var ve kontrollü bir şekilde sırayla patlatılıp yıkılıyor. İkiz kuleler saldırısı da aynı bu şekilde yıkılmıştır. Sikko okuyosan aşinasındır zaten. 


Bir çocuk görüyoruz ve çocuk intihar ediyor. 

Buradan sonra bir bot beliriyor. Üzerinde ki insan büyük ihtimal İsa olarak canlandırılmış.


Usame Bin Ladin çıkıyor karşımıza. Elleri dua eder gibi açık. Ama üzerinde CİA üniforması var. Siyah melek kanatları takmış. Arkasında tamamen karaktersiz askerler var ve sakalında da ters ateş var. Usame Bin Ladin abinin CİA ajanı olduğunu anlatmama gerek yoktur umarım. 12 sene geçti 11 Eylül olaylarından sonra. Ve artık herkes bazı oyunlardan haberdar. 


Arkada petrol rafinerileri var. Petrol denize damlıyor ve bütün savaşlar başlıyor. 

Daha sonrasında Özgürlük heykeli yıkılıyor. Bu saniyelik bir görüntü ve hemen kayboluyor. 


Burada ceninde olan bir çocuk var. Çocuk henüz doğmadan onun etrafını bir yılan sarıyor. Yılan bir ekrana bağlı ve ekranda tek gözlü bir karakter var. 


Ve tekrar bot beliriyor. Üzerinde İsa sanki hipnotize edilmiş gibi botun üzerinde ilerliyor. Şimdi hocam. Size ilk resimde dikenli tel örgüden bahsetmiştim. İsa' nın başının üst kısmına bakarsanız dikenli bir tel örgü var. Sizce burada beyni kontrol altında olduğu anlatılıyor olabilir mi? Bence kesinlikle öyle. İlerleyen yerlerde hareketlerinden de hipnotize olduğu anlaşılacak zaten. 

Ayrıca bu resimdeki Hz. İsa değil onu temsil eden bir figürdür. Karışıklık olmasın. 


Bu monitörde gözüken Deccal' dir. Deccal' in sağ gözü kördür. İlluminati de falan hep tek göz var ve bu tek göz hep sol göz ya şimdi anladın mı neden öyle olduğunu. 


Deccal çocuğun kafasını boşaltıyor. Çocuğun önünde haplar ve şırınga uçları var. Yani çocuk uyuşturucu bağımlısı. Yapımcılara göre bu çocuk gençliği temsil ediyor. Ve yüz ifadesinden ne kadar umutsuz olduğu anlaşılıyor. 


Ardından bir cami bombalanıyor. Caminin bombalandığı yere dikkat et az sonra gelecem oraya. Caminin yıkılımından sonra yukarıya doğru siyah kargalar uçuyor. Siyah kargalar kötü haberi temsil eder. 


Müslüman bir anne ve çocuğu ölmüş. Elinde bir Eliksir var. Eliksir ölümden geri dönmeyi sağlayan iksirdir. Yani öyle zannedilir. 


Çocuğun yüzünde bir böcek geziyor. Bu böcek Mısır' da ölümden geri dönmeyi temsil eden böcektir. Çocuğun gözündeki morluğa dikkat edin. Oraya da gelecem.


Afrikalı bir kız çocuğu çıkıyor karşımıza. Elinde bir keleş silah var. Çocuğun karşısında ki adam tam bir şeytani karakter. Kolunda ters bir hac ve ölüm işareti var. Çocuğun kız olduğunu da kafasındaki tokadan anlayabilirsiniz.


Lotus çiceği dere gibi bir yerden ilerliyor.


Ve bir adamın olduğu yere düşüyor. Adamın yanında orak ve çekiç var. Adam size de Latin bir adam gibi gelmedi mi? Bence öyle. Orak çekiç ve Latin bir adam görünce insanın aklına Küba geliyor. ''Aaa benim aklıma gelmedi'' diyebilirsin. İnsanın dedim zaten.


Bir kız beyaz bayrakla tankların önüne geçiyor. Yukarıdan vuran ışık Ying Yang şeklini oluşturuyor. 


Kız tankları engellemek isterken arkadan birisi onu durduruyor. Kız yüzünü dönünce yanaklarında nükleer karşıtı bir işaret ve kalp olduğu gözüküyor. 


Kızı durduran kişi onu çoktan yendiğini gösteriyor. Arkada havai fişekler patlıyor. 


Bunun üzerine kız umutsuzluğa kapılıyor. 


Ve İsa figürü gözleri kapalı bir şekilde ilerlemeye devam ediyor. İzleyince anlarsınız hipnotize edilmiş bir hali var.


Bu arada Deccal çocuğun beynini yönetmeye devam ediyor. Aslında buna Deccal demek ne kadar doğru bilemiyorum. Herhangi başka bir isim de olabilir. Ne olduğuna takmayın amk. Ne yaptığına takın. 


Ve bot boyut kapılarından geçiyor. Aslında tüm bu animasyon bir insanın beyninde geçiyor. Onunda sağlamasını yapıcam hocam. 


Üstte görülen şey aslında bir küçük dil.


Buyur. Buradan daha da iyi anlayabilirsin gırtlak olduğunu. 


Ve yıkılmaya başlıyor. Emin olmadan konuşmak istemiyorum. Ama bilinci kontrol altına almaya başladığının göstergesi olabilir. 


Balıklar İsa' nın bulunduğu bota doluşuyolar. Balıklar ne alaka derseniz; 

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2011/04/hristiyanlk-ve-pagan-dinleri-benzerligi.html

Sikkonun şu yazısını okuyun hocam. Kısa ve öz bir yazı. Aslında balıkların taa paganlara dayandığını gösteriyor.


Bir aydınlanma başlıyor ve aydınlanmanın başladığı yere dikkat edelim. Erkek üreme organı. 


Ve penise yaklaşınca üstünde bir hac işareti olduğunu görüyoruz. Ha bir de kalp var. Onun anlamını bende bilmiyorum. 


Bu kadın insanlığın cinselliğini temsil eden kadın. Ne kadar sömürülmüş olduğunu görüyorsunuz ve bu hapishanenin içine ışık girdiğinde utanıyor. Hapishane dememin sebebi arkaya bakarsanız eğer duvarda çizikler göreceksiniz. Sanki orada gün sayıyormuş gibi. Ve bir kaç meni izleri de gösteriliyor. Yani tam bir utanç kalesi.


Hz. İsa bir yere giriyor. Ve bu girdiği yer zihin hocam. Az sonra kanıtlarım anlarsın. 


Bu da robotlaşmış insanlar. Ve Hz. İsa gelip bunları kolayca dağıtıyor. 

Burda söylenmek istenen şey ''Eğer robotlaşırsanız yıkımınız kolay olur'' gibi bir düşünce olabilir mi? 


Böyle yıkıyor. 


Hz. İsa' nın geldiğini gören yılan ufaktan ben topuklayayım diyip kaçıyor hocam. 


Az önce kontrol edilmekten kurtulan çocuk şimdi kendinden daha bir emin halde ilerliyor. Hatırlarsanız zihni kontrol altındayken oldukça umutsuzdu. Aferin benim koçuma. Helal. 


Bir semazen yükseliyor. Gözünde morluk olan çocuğu unutmayın demiştim sana. Uçtu gitti di mi kafandan? Neyse çağır gelsin geri. İşimiz var. Buyur bak gözü morlu çocuk bir semazen oluyor. Asıl ilginç yanına geleyim.


Semazen in yükseldiği yer caminin bombalandığı yer hocam. Şimdi anladın mı videonun ne kadar bağlantılı ve ne kadar ince mesajlar verdiğini. 

Tamam sıkıldın anlıyorum. Yazıyı eğlence amaçlı yazmıyorum amk ben. Şşş arka sıra size diyorum. ne gülüyosunuz kendi aranızda? Gülünecek bir şey varsa söyleyin bizde gülelim ibişler. Bir şey anlatıyoruz şurda az daha sabredin bitti sayılır.

Yapımcılar bu animasyonu 4 seneye hazırlamış. Kubrick filmi gibi amk. Şifrelerle dolu. Sikko yakında bunun hakkında bir yazı yazar umarım. O daha iyi bakış açısı katacaktır eminim. Bu sadece benim bakış açım. 

Az önce animasyon bir zihnin içinde geçiyor demiştim. 

İşte bu kare animasyonun zihinde geçtiğinin kanıtıdır. Burası zihnimizin ''Epifiz'' bölgesidir. Ayrıca Talamus Horus' un gözüyle de oldukça benzemektedir. 


Buyur hocam. Semazen in yükseldiği yer de ''Pineal Gland'' adlı bölgedir.

Benzerliği gör artık. Yalandan bir şey demem ben. Kanıtlarla öperim adamı gıdığından.


Hz. İsa içeriden çıkıyor. İçerisi yıkılmaya devam ediyor. Bu resme bakın. Hz. İsa uyanıyor. Hipnotize halden normal haline dönüyor. 


Gene bahsettiğim dikenli teller vardı. Bak hocam o burada yok oluyor. Demin zihin kontrolünden kurtulmuştu. Kontrolden kurtulurken onunda yok olması tesadüf değil amk. 

5:59-6:01 saniyeleri arası yok olduğunu görebilirsin gıdısını sevdiğim.


Az önce ki resime bakarsan orada bir kilise vardı. Son olarak o da yıkılıyor. 

Ayrıca burçlarla ilgili bir kaç bir şeyde varmış. Fakat ben pek mantıklı bulmadım. Merak eden varsa 

http://www.youtube.com/watch?v=F1KYk405ePE

bu videoyu izleyebilir. ''Nee ohaa! 43 dk mı.s'' diye içinden geçiriyosun ya sayın ergen ben haftalardır uyku uyuyamıyorum bu video yüzünden. okumadık makale bırakmadım amk. 

Her şeyi çözdüm olum en iyi benim gibi bir iddiam yok. en kendi gördüklerimi size ilettim. Bunu da belirteyim sonra bana saçma salak mesajlar atmayın.

Neyse. Bu yazı burada son bulur hocam. Gene çay demlerseniz aklınızda olayım belki bir alo deyip çağırmak istersiniz. Hadi eyvallah gıdısını öptüklerim.

Pedere selam. 

21 yorum:

  1. başarılı bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kardeş emeğine sağlık, çoğu şeyi güzel açıklamışsın da şu Sikko tarzı başkalarında eğreti duruyor be hocam, hangi blogu okusam pedere-kaynataya selam var :) . Biraz özgünlük, başka bir şey değil, saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Yazı güzel fakat üslubunuzu biraz daha özgün hale getirin, kendi bildiğiniz gibi yazın, başkalarından sıyrılın.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle teşekkürler. Evet, haklı olabilirsiniz. Eleştirilere her zaman açık olup, onları dikkate alıyorum. Bundan sonra daha özgün yazmaya çalışacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Evvela iyi bir yazı olmuş, müşahedenize ve intibanıza sağlık mirim.
    yazıyı okurken aklıma gelen ve eklemek istediğim naçizane ve ufak teferruatlar var:

    lotus çiceği sembolü, hinduizm ve budizmde vardı yanlış hatırlamıyorsam. hatta "Mükemmel Dharma'nın Lotusu Sutra" yahut, "lotus sutra" diye de geçer bu çiçek. Lotus sutra, Mahayana (büyük ilerleme aracı ya da büyük taşıt anlamına gelen gelişmiş bir budizm biçimini adlandıran sanskritçe sözcük.) metinlerinden biridir. Hatta mahayana teriminin ilkin kullanıldığı metin lotus sutradır. Lotus Sutra, tüm varlıkların Buda-tabiatıyle donatılmış olduğunu; eninde sonunda hepsinin Budalık seviyesine( bkz: "aydınlanma" ve tekamül) ulaşacağını ileri sürer. Sutra bodhisattva idealini tanımlar; ve üç değişik yaklaşımın ya da aracın (üç yanas: Shravakayana, Pratyekabuddhayana, ve Bodhisattvayana) aslında birbirinden farklı olmadığını, tek bir amaca yönelmiş tek bir yol olduklarını söyler. Sanskritçe ve hint felsefesiyle ilgileniyorsanız eğer, çok ilginç şeyler var.

    Gelelim fallus (latincede "penis", arapların deyimiyle yakut çekici; erkek egemen dünya, erk-muktedir olmak; Freud ve Jacques Lacan'ın bu hususta önemli yazıları vardır olayın psikolojik boyutu açısından.) ve kalp alegorisine:

    Efem fallusun üzerindeki kalp, büyük bir ihtimalle vakti zamanında seks ile özdeşleşmiş ve samilerin seks tanrıçası-ilahesi olan İştar yahut da Aştar ile alakalı. Yunanlılar, bu tanrıyı Asterte adı altında Afrodit (Roma mitolojisindeki Venüs ve Araplardaki Zühre; hani şu Harut ile Marut'u baştan çıkartan fettan gacı var ya heh işte o; zührevi hastalıklar da bu gacının adından geliyor etimolojik olarak. Bak gördün mü, bi tanrı farklı adlar altında aynı biçimde nerelere sızıyor.) ile özdeşleştirmişlerdir. Batı-Sami tapınağında tanrı El'in ortağı durumunda olan Aştar dinin başına gelen tanrıçadır. Yüksek uygulanan ve büyü-bağ-efsun-afsun düşüncesine göre; benzetme yoluyla toprağın ve hayvan sürülerinin de verimini artıracak olan kutsal fuhuş, bu gacının adına yapılırmış vakti zamanında. Seksi insanlara öğreten tanrıçadır vesselam. Orada seks için "sömürülen" kadın da büyük ihtimalle bizim Aştar. O kale de fuhuş yapılan tapınak olacak...

    Animasyona ve yoruma göre bütün bunların bir insanın dimağında canlandırılıyor oluşu ise en can alıcı noktalardan birisi olmuş zannımca. Bu bir kehanet olabilir mi mirim? :) Bu talamus, amigdala ve stigmata teslisini etraflıca derk etmek icap ediyor sanırsam. Talamusu tesir eden mühim etmenlerden/vasıtalardan birisi de televizyondur herhalde. Tıpkı o uyuşturucu batağına saplanan günümüz gençlerini temsil eden ve devamlı kendisine birtakım sözler-dayatmalar telkin edilen çocukta olduğu gibi. Televizyon, medya ve dezenformasyon vasıtasıyla bi insana propagandalar yaparak o insanı Hasan Sabbah'ın fedaisi konumuna rahatlıkla getirebilirsin.

    Velhasılı kelam, insan daima muzmahil durumda hocam. Alacağın yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bak o bi gözü morarmış olan müslüman çocuğun alnındaki böceğe değinecektim, onu unuttum:

      Hocam o böcek, bildiğimiz bok böceği oluyor. Mısır mitolojisinde bihayli gideri var kendisinin. Adı Khepri.
      Skarab yahut Skarabeus(muhtemelen yunancası oluyor bu) olarak da geçiyor bazı yörelerde.Ezcümle Antik Mısır’ın en mühim sembollerden biridir bu haşere.

      Bilindiği üzre bok böceği yumurtalarını dışkı içerisine yerleştirir ve o dışkıyı yuvarlaya yuvarlaya top haline getirir. Bu meydana gelen topu Mısırlılar Güneş kursu ile ilişkilendirmiş, bu topun yuvarlanarak oluşma sürecini güneşin gökyüzündeki hareketine benzetmiş ve güneşin bu hareketi sağlayan gücü bok böceğine atfetmişlerdir. Zira bok böceğinin yumurtalarını içerisine yerleştirdiği dışkı topunu kuma gömmesi nedeniyle yavruların nerden geldikleri belli olmaksızın ortaya çıkmaları "kendiliğinden varolma", yani yaratılış ile de ilişkilendirilmiştir.(Burada evrime-tekamüle de atıf var fark ettiysen) Bu durum güneşin sabah doğuda yeniden ortaya çıkışına benzetilmiş ve bunu simgeleyen, yani Güneş kursunu sabah doğudan taşıyarak getiren tanrı Khepri'nin sembolü olmuştur. Khepri'nin adı hiyeroglif olarak scarab'dır ve scarab başlı tanrı olarak bilinmiş ve resmedilmiştir.(İşleri güçleri yok, böyle şeylerle uğraşmış bu kefereler anacım. Muzip ve muzır insanlarmış vesselam.)

      Eski Mısır'ın bu kutsal böceği, günümüz dünyasının bile en geçerli tılsımlarından biri olmuş. Mısırlılar onu yaratılış, üreme, bilgelik, yeniden doğuş, ölümsüzlük ve yenilenmeyle(sanskritçede samsara/reenkarnasyon, Mısır'daki tezahürü "ka ve "ba" inancı ki, "Kabala doktrini" dahi buradan gelir: yani Ka, Ba ve Ankh'tır açılımı.) özdeşleştirmişlerdir. Bokböceği tılsımı hemen hemen dört bin yıllık bir faal yaşam süresi gösteren ve dünyadaki tılsımların içinde en uzun bir geçmişe sahip olanıdır velhasıl.

      Sil
    2. Ya hocam yine ben, biliyorum çok uzattım kusura bakma, ziyadesiyle unutkan bi insan oldum çıktım son zamanlarda. O İsa'nın üzerinde olduğu botun boyuttan boyuta geçmesi konusuna da değinecektim, onu da unutmuşum:

      Fark ettiysen o sahnede dört tane dikdörtgen var, bu dört dikdörtgen, dört boyutlu âlemi ifade ediyor: http://tinyurl.com/nrndgb7 ve spiritüalistler, bilhassa neo-spiritüalistler pek bir hoşlanır bu zamazingolardan. Orada "ruhsal tekamülü tamamlamış olmak"tan bahsediliyor. Yani o zihinde canlandırılmış olan ve ileride gerçekleşmesi muhtemel "sürreal" olaylara insanların hazır olmasının lazım geldiğine dair vurgu ve atıf yapılmış olabilir.
      Yani bu bir aşama/merhale olayı olabilir (bkz: "bu bir sevgi olayı Ercan".) ve spiritüalizme gönderme yaparak bu merhalede ruhsal tekamüle erişirken bocalayan insanların yaşadığı "teşevvüs"lere (bk: http://tinyurl.com/nhcwtlz) değinilmiş olabilir.

      Konu hakkında şu linklere göz gezdirilmesini de ayrıca salık veririm, naçizane: http://tinyurl.com/pep8ony
      http://tinyurl.com/psrxn3e

      Sil
    3. Ama en önemli yeri söylememişsin: O botun antik mısır mitolojisinde yer altı tanrısının kayığı olduğu ve botun ön kısmında anubis (ölüler tanrısı) itinin başının olduğu (resimlerden birinde vardı, yazarın gırtlak olduğunu anlattığı resim) ;)

      Sil
  7. Ek bilgilerden hiç bir zaman zarar çıkmayacaktır. Konu ile ilgili bilgili olduğunuz aşikar. Zira yazdıklarınızdan da anlaşılabilir. Merak eden olursa yorumlarınızı da okusun. Dediğim gibi ek bilginin zararı yoktur. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Aga o Mesih falan değil Deccal anasını satayım. Hegel diyalektiğine bir bakarsan kapitalistlerin yok oluş sahnelerini ve o Küba'lı adamın neden battığını anlarsın.

    YanıtlaSil
  9. özgürlük anıtı yıkılıyor altında davut yıldızı var. Davut yıldızını kullanan devlet belli.sahte mesihin gelişini anlatıyor çünkü mesih mısır kayığıyla geliyor ayrıca alnında pramit ve tek göz var uyanıyor ama pramitin tepesi hala tamamlanmamış ve doğuya gidiyor.

    YanıtlaSil
  10. Sahte mesihin gelmesi için yapılan ve yapılacak işleri anlatıyor kardesler....

    YanıtlaSil
  11. BİRADER ACİLEN BİŞEY SÖYLEMEM GEREK

    YanıtlaSil
  12. Sikkonun konu ile ilgili makalesi oldukça güzeldir. Özellikle mesnevi/tasavvuf ile ruhçuluğu ilişkilendirdiği kısım.

    YanıtlaSil
  13. yorumlar müthiş.. Barney güzel iş çıkarmışsın baba. Fakat ben bu analizleri yaparken "Ne", "Nedir", "Nasıl" dan ziyade "Neden" "neyi" sorularını cevaplamanı beklerdim. Derinliği açısından. devamını dilerim.

    YanıtlaSil